قفس هم نفس

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


ghafasehamnafas

gharibe tanha

ghafasehamnafas

http://ghafasehamnafas.loxblog.com

قفس هم نفس

قفس هم نفس

به وبلاگ من خوش آمدید من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و تنهایی ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد نداشتن عشق چه بلایی سرم آورده خدا...

قفس هم نفس

دلــم زیــادی روشن است
می ترسم بسوزد.

Photo-skin.ir-Light153

می آیی نه؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 4 / 3 / 1392برچسب:,;ساعت9:42;توسط gharibe tanha; | |