دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


ghafasehamnafas

gharibe tanha

ghafasehamnafas

http://ghafasehamnafas.loxblog.ir

قفس هم نفس

قفس هم نفس

به وبلاگ من خوش آمدید من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و تنهایی ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد نداشتن عشق چه بلایی سرم آورده خدا...

قفس هم نفس

خدایاااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

سعید.پسران آفتاب1
ساعت17:13---25 ارديبهشت 1392
سلام عید تو ام مبارک ولی چه فایده که از عید 2 ماه و 24 روز گذشته بحر حال مبارک فائزه من زیاد نمیام وبلاگ و اینجور چیزا اگه مایل بودی یه آیدی دارم به نام shikopik.shikopik اینو اد کن تا بهتر بتونیم در ارتباط باشیم مراقب خودت باش . بای بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 25 / 2 / 1398برچسب:,;ساعت16:20;توسط gharibe tanha; | |